Aplikacja mobilna
To zrozumiałe, że relacjami ze swoimi klientami nie zarządzasz w całości ze swojego biura, gdzie masz dostęp do komputera stacjonarnego. Podążając za współczesnymi trendami rosnącej mobilności i potrzeb z tym związanymi stworzyliśmy aplikację mobilną. Nie tylko zapewnia ona dostęp Twoim pracownikom do potrzebnych im danych ale zintegrowanie z systemem Android wzbogaca funkcjonalność systemu. Aplikacja mobilna umożliwia:
- Zintegrowanie bazy kontaktów pomiędzy urządzeniem a Egito CRM.
- Synchronizacja kalendarza Egito z tym w urzadzeniu.
- Rejestrowanie odbieranych i wychodzących rozmów oraz automatyczne tworzenie powiązań pomiędzy działaniem a kontaktem.
- Nagrywanie rozmów służbowych i udostępnianie ich w Egito CRM.
- Dodawanie nowych rekordów do Egito w ramach: Kontrahentów, Kontaktów, Leadów, Działań, Szans sprzedaży, Ofert, Zamówień, Faktur, Produktów, Dokumentów magazynowych, Płatności.
- Podgląd statystyk i harmonogramów.
- Mobilny dostęp do danych zamieszczonych w systemie Egito CRM.
Skąd pobrać aplikację mobilną?
Pierwszą wersję aplikacji mobilnej na system android można pobrać stąd.