Automatyzacja Sprzedaży
Egito zostało opracowane aby zautomatyzować Twoje działania biznesowe i pomóc Ci zbudować jak najlepsze relacje z klientami. To twierdzenie dotyczy również działu sprzedaży. Korzystając z pojęć proponowanych przez system egito takich jak Szanse Sprzedaży, Listy Ofert, Listy Zamówień Faktury, oraz Listy produktów stworzysz przejrzysty obraz swojej pracy,będziesz mógł prognozować sprzedaż oraz planować przyszłe działania z Klientami. Jasno określisz profil klienta, rozpoznasz jego zachowania i reakcje, by mieć pewność że obsłużysz go w najlepszy z możliwych sposobów.
Dobre praktyki: praca handlowców
Sam proces sprzedaży zależy od działalności Twojej firmy. Egito CRM w dużym stopniu dopasuje się do konkretnych potrzeb pracowników działu sprzedaży. Jednak pewne dobre praktyki sprawią, że praca całego działu będzie szybsza i efektywniejsza. Opowiemy o tych, które możesz zastosować w ramach systemu CRM.
- Rejestruj swoje działania - miej dostęp do informacji, orientuj się w aktywnościach swoich i współpracowników, przekazuj dokumentację, koordynuj pracę działu i harmonogram.
- Archiwum - powstaje na bazie bieżącego rejestru i daje pole do tzw. Bussiness Intelligence - analizy wiedzy zebranej przez firmę przez czas jej funkcjonowania. Nowy pracownik szybciej odnajdzie się na stanowisku pracy.
- Wprowadzając dane do systemu zadbaj o ich poprawność - unikniesz pomyłek i problemów podczas kontaktu z klientem, skorzystaj z pobierania danych z GUS.
- Dodawaj opis rezultatów, osobiste opinie, komentuj - to również należy do wiedzy firmowej i może być jeszcze potrzebne.
- Komunikuj się bezpośrednio z systemu - dzwoń i wysyłaj maile tak by utworzone zostały powiązania w systemie. Będziesz wiedział kiedy zadzwonić ponownie, jakiego maila wysłać.
- Korzystaj z szans sprzedaży - stawiaj sobie cele, weryfikuj hipotezy, analizuj efekty.
- Planuj i realizuj - opracuj strategię i wyznacz cel, dodawaj działania z wyprzedzeniem, pracuj według harmonogramu, sprawdź wyniki.