Pierwsze kroki
- Zapoznaj się z wyglądem programu
- Uzupełnij dane firmy
- Dodaj użytkowników
- Import danych
Przed rozpoczęciem pracy z Egito potrzebujesz się
zarejestrować. Pamiętaj, że możesz utworzyć darmowo konto i przetestować system.
Podczas rejestracji podajesz dane niezbędne do uruchomienia Twojego
Egito. Część z nich możesz nastepnie edytować w
ustawieniach. Szczególnie, że dane te
będą wykorzystywane w generowanych dokumentach.
By skorzystać z oprogramowania wystarczy komputer/laptop/tablet z dostępem do internetu. Istnieje równiez aplikacja mobilna. Systemowi Egito CRM wystarcza standardowa konfiguracja komputera. Poprzez przegladarkę internetową wejdź na utworzoną w rejestracji stronę twoja-nazwa.egito.pl gdzie wyświetlony zostanie Twój ekran logowania. Adres ten znajdziesz również w pierwszym mailu otrzymanym po zarejestrowaniu. Logowanie pozwala na identyfikację użytkownika i udostępnienie mu w bezpieczny sposób jego danych w dowolnym miejscu z dostępem do internetu. Zalogowany użytkownik będzie miał dostęp zgodny ze swoimi ustawieniami uprawnień.