Pierwsze kroki

  1. Zapoznaj się z wyglądem programu
  2. Uzupełnij dane firmy
  3. Dodaj użytkowników
  4. Import danych

Przed rozpoczęciem pracy z Egito potrzebujesz się zarejestrować. Pamiętaj, że możesz utworzyć darmowo konto i przetestować system.
Podczas rejestracji podajesz dane niezbędne do uruchomienia Twojego Egito. Część z nich możesz nastepnie edytować w ustawieniach. Szczególnie, że dane te będą wykorzystywane w generowanych dokumentach.

By skorzystać z oprogramowania wystarczy komputer/laptop/tablet z dostępem do internetu. Istnieje równiez aplikacja mobilna. Systemowi Egito CRM wystarcza standardowa konfiguracja komputera. Poprzez przegladarkę internetową wejdź na utworzoną w rejestracji stronę https://twoja_nazwa_firmy.egito.pl gdzie wyświetlony zostanie Twój ekran logowania. Adres ten znajdziesz również w pierwszym mailu otrzymanym po zarejestrowaniu. Logowanie pozwala na identyfikację użytkownika i udostępnienie mu w bezpieczny sposób jego danych w dowolnym miejscu z dostępem do internetu. Zalogowany użytkownik będzie miał dostęp zgodny ze swoimi ustawieniami uprawnień.