Czym się różnią?

Podstawowym działaniem w programie jest praca z bazą Kontrahentów i Kontaktów. Kluczowym jest więc zrozumienie różnicy pomiędzy tymi dwoma określeniami. Do każdego kolejnego działania w programie przypisywać będziesz odpowiednie Kontakty i Kontrahentów, ważne jest by wiedzieć jak dodać je do systemu.

  • Kontrahent - to osoba prawna lub fizyczna, z którą dokonujesz transakcji. Może to być firma bądź instytucja. Uzupełniasz dla danego kontrahenta wiele szczegółowych danych, które pozwolą Ci na jednoznaczną identyfikację podmiotu oraz późniejsze odnalezienie go w bazie za pomocą filtrowania wyników wyszukiwania. Uporządkowana baza kontrahentów to klucz do sprawnego funkcjonowania w otoczeniu biznesowym. Do kontrahentów przypisujesz kontakty.
  • Kontakty - to reprezentanci danego kontrahenta tzn. osoby, z którymi kontaktujesz się w sprawie sprzedaży/zakupu. Jako, że klienta może reprezentować wielu pracowników, możesz dopisać do niego wszystkie te osoby, z którymi masz kontakt. Od tej pory osoby te będą skojarzone z klientem i łatwiej będzie Ci odnaleźć się w gąszczu wizytówek i danych kontaktowych. Dane te posłużą również do uzupełniania dalszych formularzy.
  • Leady - to wszelkie osoby, które mogą zostać Twoimi klientami i wyrażają choćby minimalne zainteresowanie ofertą. Do leada przypisujesz pojedynczą osobę wraz z forma kontaktu tak by dział sprzedaży mógł zadbać o udaną konwersję sprzedażową. Oznacza to, że dzięki działaniom sprzedawców leady wędrują w dół lejka sprzedażowego aż dokonają zakupu lub zrezygnują. Praca nad leadami zapewnia stabilny wzrost firmy oraz jej zysków.