Serwis
Moduł pozwala odtworzyć firmową strukturę obsługi serwisowej poprzez podział na:
Karty serwisowe - Informacje o urządzeniach, instalacjach czy usługach uruchomionych dla klienta i będących przedmiotem obsługi serwisowej
Zgłoszenia serwisowe - przyjmowane od klientów pozwalające śledzić bieżący postęp ich realizacji.
Działania serwisowe - podejmowane w celu realizacji zgłoszeń serwisowych.
Dokumenty serwisowe
możliwe jest dodanie w zasadzie dowolnego dokumentu wymaganego podczas obsługi serwisowej na różnych jego etapach, przykładowo:
- Karta gwarancyjna
- Przyjęcie na serwis
- Protokół uruchomienia
- Protokół wizyty serwisowej
- Protokół odbioru
- Rachunek serwisowy
Dostosowanie
Układ pól w formularzach Modułu Serwis oraz ewentualne wzory emaili czy wzory wydruków wymagają ustalenia podczas wdrożenia pod specyfikę działalności