Ofertowanie z egito to oszczędność czasu i poprawa jakości pracy. Jak w pełni wykorzystać potencjał naszego narzędzia? Oto kilka podpowiedzi.
90% firm jest w stanie ustandaryzować 90% przygotowywanych ofert. Z myślą o nich wyposażyliśmy nasz CRM w program do ofertowania. Co to oznacza w codziennych działaniach? Szybkie tworzenie ofert w oparciu o dostępne szablony, a także możliwość tworzenia własnych wersji szablonów. Dodatkowo generowanie ofert bezpośrednio z zamówienia oraz korzystanie z interaktywnych katalogów.
Katalogi i minikatalogi z wybraną specyfikacją produktu
Czasami do tworzonej oferty chcemy dołączyć kartę parametrów czy wybrane produkty ze zdjęciami. Z egito możemy zrobić to na dwa różne sposoby.
1) Dodajemy produkt do oferty z magazynu i zaznaczamy w odpowiednim polu, że dane produktu zostaną dołączone w dowolnej formie na przykład minikatalogu. Możemy także stworzyć interaktywny formularz, w którym zdefiniujemy: jakie parametry zostaną przy zdjęciu katalogowym produktu.
2) Tworzymy dodatkowe strony do oferty z góry zdefiniowane pod kątem treści. Co to oznacza? Podczas generowania oferty dodajemy do tworzonego dokumentu (między innymi za pomocą listy wyboru) na przykład karty z danymi lub opisami wybranych produktów, czy też studia przypadków.
Przygotowanie takiej oferty tradycyjną drogą zajmuje więcej niż 2 godziny czasu. Dzięki automatyzacji możemy skrócić ten proces nawet do 10 minut.
Kalkulatory
Innym ciekawym rozwiązaniem jest możliwość wbudowania do oferty kalkulatora. Ma to wiele praktycznych zastosowań. Przykład? Bazując na danych dostarczonych przez klienta, jesteśmy w stanie niemal natychmiast pokazać mu wyliczenia ile zarobi, oszczędzi bądź straci nie korzystając z naszej oferty.
Walidatory
Czasem pewne wartości nie powinny być wprowadzane do oferty. Bywają sytuacje, gdy nie chcemy, aby dokumenty wysyłane do klientów zawierały pełne dane. W takim wypadku możemy ograniczyć możliwość generowania oferty używając walidatorów. Dzięki temu unikniemy drobnych pomyłek i zapewnimy sobie jednakowy standard wysyłanych ofert.
Automatyzacja procesu/Workflow
Niekiedy wewnętrzne procedury firmy determinują akceptację oferty przez inne osoby niż handlowiec. Wówczas możliwe jest stworzenie sytuacji, kiedy wygenerowana oferta trafia z odpowiednim statusem (na przykład „do zaakceptowania”) do osoby, która wydaje zgodę na jej wysłanie do potencjalnego klienta. Dopiero po odznaczeniu pola „zaakceptuj” może ona zostać wysłana z systemu.