Aby sprawnie pracować z zaplanowanymi rozmowami telefonicznymi do działania typu telefon dodaliśmy całą nową sekcję. Pokazuje ona telefony dla kontrahenta, kontaktu czy leada. Wykonanie połączenia będzie więc wygodniejsze bo numer telefonu mamy dostępny od razu z działania. Szczególnie kiedy korzystasz z aplikacji android i funkcji Click-to-call pozwalającej na wywołanie numeru na zalogowanym smartfonie. Obok każdego z numerów znajdziesz przycisk zadzwoń.
Najnowsze wpisy
Archiwum
- luty 2024
- listopad 2023
- marzec 2023
- styczeń 2022
- wrzesień 2021
- czerwiec 2021
- luty 2021
- czerwiec 2020
- maj 2020
- marzec 2020
- kwiecień 2019
- styczeń 2019
- maj 2018
- listopad 2017
- lipiec 2016
- czerwiec 2016
- maj 2016
- kwiecień 2016
- marzec 2016
- listopad 2015
- październik 2015
- wrzesień 2015
- sierpień 2015
- lipiec 2015
- czerwiec 2015
- maj 2015
- kwiecień 2015
- sierpień 2014
- lipiec 2014
- czerwiec 2014
- maj 2014
- marzec 2014
- styczeń 2011
- grudzień 2010
- listopad 2010
Kategorie
Tagi
adres API archiwum automatyzacja Automatyzacje baza klientów baza produktów bezpieczeństwo C2C Case study Click-to-call CRM CRM online CRM po polsku cyfrowa rewolucja cyfryzacja deal doc dotrzymywanie terminów Dublowanie danych Duplikaty Dział sprzedaży działania efektywna praca Egito Egito CRM ergonomia pracy etykiety fakturowanie Faktury filtry funkcje crm funkcje egito funkcje systemu gus handlowcy harmonogram home office import integracja integracje jpg kalendarium kalendarz kategoryzowanie kod kreskowy komunikacja kontrahenci korzyści CRM logistyka magazyn maile majówka mapa Migracja danych moduły NIP notyfikacje ofertowanie opis systemu oprogramowanie PDF planowanie spotkań pliki pobieranie danych podgląd polski CRM POS powiadomienia powrót do pracy praca praca mobilna praca zdalna prawo i podatki priorytety procesy przechowywanie plików QR raport pracy regon relacje z klientami Rozliczenia rozmowy telefoniczne SaaS CRM segmentacja segmentacja klientów serwis skany spotkania sprzedaż Start-Up strategia Strona WWW system System CRM system CRM online szanse sprzedaży szyfrowanie SSL tagi technologia telefon telefonia terminarz umowy urlop urządzenia Ustawa o VAT VAT VoIP wakacje warunki umowne wsparcie it xls zarządzanie zarządzanie relacjami z klientem zarządzanie sprzedażą zmiana systemu CRM zmiany w prawie