Etykiety w systemie Egito

Etykiety mają mnóstwo zastosowań. W Egito występują aż w 22 miejscach a ponadto mamy również etykiety współdzielone. Ale gdzie i jak faktycznie ich używać?
Po co etykiety?

Jest kilka typowych zastosowań etykiet ale w egito nie ograniczamy się do tylko tych, które wymienimy. Ogólnie można zaś powiedzieć, że etykieta pozwala nadać danemu rekordowi (klienta, fakturę, produkt itp.) dowolną utworzoną przez siebie etykietę by móc łatwiej odnaleźć wszytskie rekordy taką etykietą oznaczone.

Gdzie używać etykiet?
Na różnego rodzaju listach: kontrahentów, kontaktów, leadów, produktów, ofert, zamówień, faktur, działań itd. Filtry z lewej strony pozwolą listę zawęzić do wyników powiązanych tylko z wybranymi etykietami. Chyba nie ma częstszego przykładu niż etykiety dla klientów wskazujące którzy klienci to tzw VIP.
Gdzie tworzyć i edytować etykiety?

Aby uniknąć chaosu w nazewnictwie to administrator zarządza etykietami. Użytkownik z uprawniniami administracyjnymi znajdzie więc w Ustawieniach sekcję dotyczącą słowników i etykiet. Tam będzie mógł dodawać nowe etykiety, modyfikować obecne i zmieniać kolry czcionki i tła dla wszystkich etykiet.

A dlaczego nie widzę etykiet w swoim Egito?

Jeżeli ani jedna etykieta nie była jeszcze dodana do danego typu rekordów (np. kontrahentów czy współdzielona) nie pokaże się ani przycisk dodawania etykiet do rekordów ani kolumna z etykietami. Administrator może szybko zmienić ten stan w Ustawieniach.

Czy mogę gdzieś zobaczeć przykłady korzystania z etykiet?

Przygotowaliśmy krótkie nagranie wideo – prezentujące jak w łatwy sposób korzystać z etykiet:

https://www.youtube.com/watch?v=xpUZl49z1No

 

W nagraniu dowiecie się Państwo jak:

  • dodawać i usuwać etykiety do rekordów

  • definiować własne etykiety

  • zarządzać etykietami

Opublikowano w kategorii: Funkcje Egito | Otagowano: baza klientów, CRM, etykiety, funkcje crm, funkcje systemu, kategoryzowanie, segmentacja, segmentacja klientów, tagi