Jak wykorzystać możliwość podłączania plików do systemu egito? – przykłady zastosowań

System egito daje możliwość dokładania plików dowolnego formatu w formularzach. Daje to kilka ciekawych możliwości wykorzystania, zobaczmy co robią nasi klienci:

[w nawiasach kwadratowych – miejsce gdzie sugerujemy podpinać pliki jako zespół egito]

WYKORZYSTANIE STANDARDOWE

Wgrywanie zdjęć wizytówek  [kontakt / lead]

Każdy z nas to zna – znajome imię i nazwisko, na pewno mieliśmy okazję się poznać – ale kim jest ta osoba ?

Pamięć ma to do siebie że czasami bez prawidłowego kontekstu trudno jej zidentyfikować daną osobę po samym imieniu i nazwisku . Takim dodatkowym kontekstem może być wizytówka (i jej zdjęcie). Przydaje się to w szczególności kiedy bywamy na spotkaniach networkingowych i pozyskujemy dziesiątki wizytówek.

Wgrywanie Briefów i notatek z rozmów handlowych.  [kontrahent / szansa sprzedaży]

Jednym z elementów współpracy jest pozyskanie właściwych informacji o kliencie – przydatne są do tego BRIEF’y czy notatki. Pytanie czy zawsze jest konieczne ich wprowadzenie do formularza w CRM’ie ? Nie.

Jeśli mamy notatki w formie elektronicznej, zdjęcie notatek ze spotkania czy BRIEF w innym formacie np docx warto podpiąć taki plik do systemu.

Podpinanie załączników maili do CRMa

Treść maila to często za mało aby udokumentować historię kontaktu – ważne są załączniki. Egito każdego maila którego dostaje podpina do właściwego kontaktu wraz z załącznikami. Same załączniki można podejrzeć z poziomu systemu.

Nagrywania rozmów telefonicznych [działanie]

„Rozmowa jest nagrywana w trosce o Państwa bezpieczeństwo” – każdy z nas to zna. Czemu nie robić tego samemu ? – mamy taka możliwość, czy to z poziomu aplikacji mobilnej na Androidzie czy centralki VoIP.

Podpinanie zeskanowanych umów z podpisaniami i dokumentów rejestrowych [umowy/kontrahent]

Zawsze wersja zdigitalizowana oszczędzi nam czas. Wygodny rejestr ograniczy konieczność sięgania w razie potrzeby do archiwów – szybki dostęp zapewni nam wyszukiwarka

Dokumenty potrzebne do realizacji usługi. [zamówienie / kontrahent / oferta]

Niektóre usługi wykonywane dla klientów wymagają przez nich dostarczenia różnego rodzaju dokumentów np. Pełnomocnictwa do danych czynności – system umożliwia organizacje tego typu dokumentów w okół wykonywanych zleceń – potrafi to znacząco usprawnić pracę.

WYKORZYSTANIE ZAAWANSOWANE:

Wygrywanie plików do szablonów ofert [oferty/produkty]

Czasami chcemy aby z każdą ofertą którą wysyłamy do potencjalnego nabywcy została przekazana jakaś dodatkowa wiadomość czy folder np. w załączniku maila.  Można to osiągnąć wykorzystując szablony ofert i podłączone do nich pliki – odrobina konfiguracji pozwoli nam oszczędzić pracy w przyszłości.  Od teraz z każdą ofertą wygenerowana z danego szablonu zostanie wysłany dodatkowy załącznik – koniec marnowania czasu na dodawanie załączników.

Tworzenie zdjęć katalogowych do ofert  [oferty / produkty]

A gdyby tak dołączyć karty katalogowe i zdjęcia do produktów, dodatkowo zachować możliwość decyzji czy chce w danej ofercie zdjęcie i katalog zamieścić? Taka konfiguracja funkcjonuje w oparciu o zdjęcia w produktach i załączniki do ofert.

WYKORZYSTANIE NIESTANDARDOWE  (czyt. nie takie oczywiste):

Zdjęcia wywozów śmieci / odbioru prac itd.

Prosta metoda na udokumentowanie wykonanej pracy. Przydatna w przypadku reklamacji ze strony klienta. Klient twierdzi że śmieci zostały należycie zapakowane w kubły, nasz pracownik twierdzi inaczej ? – zdjęcie rozwiewa wszystkie wątpliwości

Zdjęcia miejsca zlecenia / terenu do realizacji

Czasami na teren zlecenia musimy zabrać sprzęt np.. Odpowiednią kosiarkę do trawnika. Tylko którą – dobre zdjęcie potrafi pomóc w wyborze – wystarczy że ekipa która robiła rekonesans odpowiednio udokumentuje trudniejsze fragmenty prac i wszystkim będzie łatwiej.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Funkcje Egito i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.