System egito daje możliwość dokładania plików dowolnego formatu w formularzach. Daje to kilka ciekawych możliwości wykorzystania, zobaczmy co robią nasi klienci:
[w nawiasach kwadratowych - miejsce gdzie sugerujemy podpinać pliki jako zespół egito]
WYKORZYSTANIE STANDARDOWE
Wgrywanie zdjęć wizytówek [kontakt / lead]
Każdy z nas to zna - znajome imię i nazwisko, na pewno mieliśmy okazję się poznać - ale kim jest ta osoba ?Pamięć ma to do siebie że czasami bez prawidłowego kontekstu trudno jej zidentyfikować daną osobę po samym imieniu i nazwisku . Takim dodatkowym kontekstem może być wizytówka (i jej zdjęcie). Przydaje się to w szczególności kiedy bywamy na spotkaniach networkingowych i pozyskujemy dziesiątki wizytówek.
Wgrywanie Briefów i notatek z rozmów handlowych. [kontrahent / szansa sprzedaży]
Jednym z elementów współpracy jest pozyskanie właściwych informacji o kliencie - przydatne są do tego BRIEF'y czy notatki. Pytanie czy zawsze jest konieczne ich wprowadzenie do formularza w CRM'ie ? Nie.Jeśli mamy notatki w formie elektronicznej, zdjęcie notatek ze spotkania czy BRIEF w innym formacie np docx warto podpiąć taki plik do systemu.
Podpinanie załączników maili do CRMa
Treść maila to często za mało aby udokumentować historię kontaktu - ważne są załączniki. Egito każdego maila którego dostaje podpina do właściwego kontaktu wraz z załącznikami. Same załączniki można podejrzeć z poziomu systemu.Nagrywania rozmów telefonicznych [działanie]
"Rozmowa jest nagrywana w trosce o Państwa bezpieczeństwo" - każdy z nas to zna. Czemu nie robić tego samemu ? - mamy taka możliwość, czy to z poziomu aplikacji mobilnej na Androidzie czy centralki VoIP.Podpinanie zeskanowanych umów z podpisaniami i dokumentów rejestrowych [umowy/kontrahent]
Zawsze wersja zdigitalizowana oszczędzi nam czas. Wygodny rejestr ograniczy konieczność sięgania w razie potrzeby do archiwów - szybki dostęp zapewni nam wyszukiwarkaDokumenty potrzebne do realizacji usługi. [zamówienie / kontrahent / oferta]
Niektóre usługi wykonywane dla klientów wymagają przez nich dostarczenia różnego rodzaju dokumentów np. Pełnomocnictwa do danych czynności - system umożliwia organizacje tego typu dokumentów w okół wykonywanych zleceń - potrafi to znacząco usprawnić pracę.WYKORZYSTANIE ZAAWANSOWANE:
Wygrywanie plików do szablonów ofert [oferty/produkty]
Czasami chcemy aby z każdą ofertą którą wysyłamy do potencjalnego nabywcy została przekazana jakaś dodatkowa wiadomość czy folder np. w załączniku maila. Można to osiągnąć wykorzystując szablony ofert i podłączone do nich pliki - odrobina konfiguracji pozwoli nam oszczędzić pracy w przyszłości. Od teraz z każdą ofertą wygenerowana z danego szablonu zostanie wysłany dodatkowy załącznik - koniec marnowania czasu na dodawanie załączników.Tworzenie zdjęć katalogowych do ofert [oferty / produkty]
A gdyby tak dołączyć karty katalogowe i zdjęcia do produktów, dodatkowo zachować możliwość decyzji czy chce w danej ofercie zdjęcie i katalog zamieścić? Taka konfiguracja funkcjonuje w oparciu o zdjęcia w produktach i załączniki do ofert.WYKORZYSTANIE NIESTANDARDOWE (czyt. nie takie oczywiste):
Zdjęcia wywozów śmieci / odbioru prac itd.
Prosta metoda na udokumentowanie wykonanej pracy. Przydatna w przypadku reklamacji ze strony klienta. Klient twierdzi że śmieci zostały należycie zapakowane w kubły, nasz pracownik twierdzi inaczej ? - zdjęcie rozwiewa wszystkie wątpliwościZdjęcia miejsca zlecenia / terenu do realizacji
Czasami na teren zlecenia musimy zabrać sprzęt np.. Odpowiednią kosiarkę do trawnika. Tylko którą - dobre zdjęcie potrafi pomóc w wyborze - wystarczy że ekipa która robiła rekonesans odpowiednio udokumentuje trudniejsze fragmenty prac i wszystkim będzie łatwiej.