Powrót do pracy po majowym weekedzie

kurdistan flowers

by Jan Sefti on Flickr.com

Każdy poniedziałek jest wystarczającą zmorą pracowników, szczególnie biurowych. Ten dzisiejszy przyniósł szczególne trudności. Gdy słońce świeci, zieleni coraz więcej, a weekend wydłuża się do nawet dwóch tygodni... Zapominamy o codzienności biurka, klawiatury i maili. Wracamy przed komputer ale treści z monitora jeszcze długo zasłonięte są wspomnieniami słońca, natury i odpoczynku.

Program, który uruchamiasz zaraz po wejściu do biura ma jedno z podstawowych zadań: ułatwić Twój powrót do pracy. Nie ma znaczenia czy praca została odłożona na 15min, dzień czy 2 tygodnie - zadaniem dla oprogramowania jest wsparcie i przyspieszenie Twojej pracy. Zadania, kalendarz, archiwum, plan. Za pomocą zintegrowanych w jednym miejscu informacji wracasz płynnie do pracy. Potrzebujesz minimalną ilość czasu by kontynuować tematy rozpoczęte przed świętami: wiesz co masz zaplanowane, wiesz jakie sprawy wymagają odnowienia, widzisz przełożone działania. Zawsze również możesz sięgnąć do archiwum by dotrzeć do przyczyn własnych decyzji. I najważniejsze, by wszystko było czytelne i intuicyjne. Wymaga to jednak współpracy na kilku płaszczyznach.

Kalendarz 5 maja

Kalendarz w Egito CRM - 5 maja

Ze swej strony dajemy narzędzie, które pozwala na zapisanie potrzebnych informacji. Ich powiązanie ułatwia przypisanie treści do znaczenia - łatwo dostrzeżesz przyczyny i skutki.

Dla Twojej wygody sugerujemy precyzję w zapisie notatek i opisów. Suche fakty czasem nie wystarczą i potrzebny będzie kontekst. Nawet samemu można mieć problemy z odczytaniem informacji ponownie (np. po 2 tygodniach). Unikniesz tego za pomocą szczegółowych opisów.

Komunikacja grupowa wymaga dopracowania języka zrozumiałego przez wszystkich. Stosowanie wspólnych pojęć i podobne wykorzystywanie oprogramowania zmniejszy niedomówienia i błędy wewnątrzgrupowe. Niekoniecznie musi być to język formalny, ważne by był przez zespół podzielany.

Oprogramowanie typu CRM pomaga na co dzień w zestawieniu archiwum z teraźniejszymi i zaplanowanymi działaniami. Szczególnie będzie również potrzebny w poniedziałki takie jak ten. Dla nas był dziś bardzo użyteczny :)

Opublikowano w kategorii: Porady dot. sprzedaży | Otagowano: CRM, majówka, powrót do pracy, wsparcie it