Dodając dane adresowe automatycznie uchroń się od błędów

Ile razy zdarzyło Ci się popełnić litreówkę literówkę? Ile czasu zajmuje Ci wpisanie danych kontrahenta? Może warto sięgnąć do sprawdzonego źródła? Nasza odpowiedź na powyższe problemy to nowa funkcja w Egito CRM: Pobieranie danych z GUS.
Główny Urząd Statystyczny jako instytucja zaufania publicznego oferująca pełną bazę danych adresowych wszystkich zarejestrowanych przedsiębiorstw. Bez znaczenia jest o jaki rodzaj działalności chodzi, każdy kto otrzymuje numeru REGON trafia do rejestru dostępnego na stronach urzędu.
Wyciągnięcie danych z bazy nie jest jednak takie proste. Nie ma możliwości masowego pobrania wszystkich ani nawet kilku wpisów. Nie da się w pełni zautomatyzować importu. Zapytanie o pojedynczy NIP wymaga zaangażowania użytkownika. Poza wpisaniem poszukiwanego numeru, koniecznym jest przyjrzenie się dobrze obrazkowi CAPTCHA. Technologia ta pozwala wykluczyć automat i ochronić dane w bazie przed komputerowym atakiem i przed ich wyciekiem. Broni to również przed zwyczajnym ludzkim natręctwem, z którym mógłbyś się spotkać osobiście gdyby i Twoje dane krążyły w sieci. Obrazek CAPTCHA należy starannie przepisać co na obecnym poziomie rozwoju technologii cyfrowej nie jest dostępne dla tzw. BOT-ów.
Wysyłając zapytanie o dane adresowe przypisane do wyszukiwanego numeru NIP nie musisz opuszczać systemu, ani wędrować po "intuicyjnych" stronach urzędu. W formularzu dodawania kontrahenta spotkasz przycisk Pobierz dane z GUS, za pomocą którego otworzysz okno połączone z bazą GUS. Po przepisaniu treści z obrazka CAPTCHA kliknij OK.
Pobierając dane z GUS formularz uzupełni za Ciebie dane adresowe dostępne w GUS. W razie wątpliwości możesz je edytować, ale zgodnie z obowiązującym prawem dane te powinny być prawidłowe. Obowiązek ich aktualizacji leży po stronie przedsiębiorcy. Ciebie przed problemami w razie błędów chroni możliwość wykorzystania danych z GUS.

Zachęcamy do korzystania z nowej funkcji, szczególnie tych, którym mocno zależy na automatyzacji sprzedaży oraz skróceniu czasu potrzebnego do wprowadzenia danych kontaktowych. A już najbardziej tym, którzy bez względu na branżę, potrzebują pewności wprowadzanych danych.

Jeżeli tylko masz jakiś problem, lub chciałbyś nas pochwalić - pisz! Jesteśmy dla Ciebie pod pomoc@egito.pl
Opublikowano w kategorii: Porady dot. sprzedaży | Otagowano: CRM, gus, import, integracja, pobieranie danych, regon