Efektywne rozmowy telefoniczne dzięki integracji Egito z Telecube

alt

Komunikacja w biznesie to często wiele różnych kanałów obsługi potencjalnych i aktualnych klientów. Najczęściej wybiera się te formy kontaktu, które preferują klienci i nie brakuje takich, którzy wolą zadzwonić czy napisać SMS. Warto więc optymalizować pracę poprzez stosowanie centrali VoIP, bramek SMS i ich integrację z systemem CRM

Korzyści z połączenia CRM i VoIP

Rozmowa przychodząca, klient chce zaoszczędzić czas kontaktując się bezpośrednio z przedstawicielem firmy. Pracownik będzie mógł faktycznie sprostać tym oczekiwaniom o ile zapewnimy mu właściwe narzędzia.

Rozpoznając dzwoniącego zapewnimy większą personalizację i efekt bliższej relacji. Stali klienci, ich pracownicy czy niedawno dodane Leady będą sprawdzane pod kątem zapisanego numeru telefonu.

Im więcej danych o dotychczasowej relacji z klientem będzie pod ręką tym lepiej dla realizacji celu rozmowy. W przypadku informacji z Egito mogą to przykładowo być ostatnie wiadomości, wysłane oferty, złożone zamówienia, wystawione faktury, podpisane umowy czy przyjęte zgłoszenia. Klient szybko uzyska odpowiedzi na różne spośród potencjalnych typowych pytań.

Numery telefonów w CRM stają się interaktywne i umożliwiają szybkie ich użycie do następnej rozmowy. Szczególnie przy zaplanowanej kolejce rozmów unikniesz żmudnego przepisywania ciągu cyfr lub wybrania nieprawidłowego numeru.

A po rozmowie SMS

Inną i równolegle dostępną usługą do integracji jest bramka SMS, która pozwala wysyłać i odbierać krótkie wiadomości na telefon. Scenariusze mogą być różne, najważniejsze że w oparciu o szablony sprawnie podziękujemy SMSem po rozmowie lub prześlemy swoje dane kontaktowe, o które klient prosił w trakcie połączenia.

Dlaczego Telecube?

Dostawca telefonii Telecube świadczy od ponad 10 lat szeroki zakres usług telefonii internetowej, wirtualnych centrali VoIP, bramki SMS i wielu innych możliwości powiązanych z komunikacją głosową lub tekstową w biznesie i nie tylko. Programiści Telecube wciąż rozwijają obecne i dodają nowe możliwości w tym również opcje integrowania VoIP/SMS z innym oprogramowaniem np. Egito CRM.

Zachęcamy do sprawdzenia wszystkich możliwości na stronie telecube.pl oraz kontakt z przedstawicielami, którzy pomogą dobrać właściwe rozwiązania.

Jakie funkcje zapewnia integracja?

Pierwszą jest sprawdzanie numeru dzwoniącego jeszcze zanim odbierzemy połączenie - będziemy mogli powitać klienta po imieniu zamiast typowego "Firma XY, w czym mogę pomóc?"

Nadchodzące połączenie może wywoływać automatyczne akcje w Egito np. powiadomienie z opcją przejścia bezpośrednio do karty klienta lub jego spraw, zgłoszeń, faktur, umów itp.

Bramka SMS Telecube pozwala na wysyłanie różnych formatów wiadomości, w tym z użyciem zwykłego numeru komórkowego lub nadawcę w formie tekstowej (np. nazwa firmy). Dostępne są wysyłki indywidualne oraz masowe a Egito pozwala na zarządzanie szablonami tych wiadomości. W CRM rejestrowane są również SMSy przychodzące.

Click-to-Call zestawia połączenie użytkownika z numerem telefonu zapisanym w CRM. Działa jednocześnie z programem typu softphone zainstalowanym tam gdzie obsługujemy Egito, a także z całkowicie zewnętrznie obsługiwanymi połączeniami (np. fizyczny telefon VoIP)

Jak włączyć integrację?

Przede wszystkim należy mieć zarówno konto Telecube jak i Egito. Konfiguracja niezbędna będzie w obu tych usługach, szczególnie kiedy niezbędna będzie realizacja rozbudowanych scenariuszy przekierowań rozmów przychodzących oraz przypisanie numerów wewnętrznych różnym działom i pracownikom.

Opis instrukcji połączenia obu narzędzi przygotowaliśmy pod tym linkiem

Dane dostępowe do konta Telecube podajemy w Integracjach wewnątrz Egito i podstawowe możliwości integracji dostępne są od razu. Zapraszamy do omówienia szczegółów integracji pod konkretne zastosowania - pomożemy znaleźć właściwe rozwiązania.

Opublikowano w kategorii: Integracje | Otagowano: integracje, VoIP, telefonia, rozmowy telefoniczne, działania, efektywna praca, CRM online