Komunikacja w biznesie to często wiele różnych kanałów obsługi potencjalnych i aktualnych klientów. Najczęściej wybiera się te formy kontaktu, które preferują klienci i nie brakuje takich, którzy wolą zadzwonić czy napisać SMS. Warto więc optymalizować pracę poprzez stosowanie centrali VoIP, bramek SMS i ich integrację z systemem CRM
Korzyści z połączenia CRM i VoIP
Rozmowa przychodząca, klient chce zaoszczędzić czas kontaktując się bezpośrednio z przedstawicielem firmy. Pracownik będzie mógł faktycznie sprostać tym oczekiwaniom o ile zapewnimy mu właściwe narzędzia.
Rozpoznając dzwoniącego zapewnimy większą personalizację i efekt bliższej relacji. Stali klienci, ich pracownicy czy niedawno dodane Leady będą sprawdzane pod kątem zapisanego numeru telefonu.
Im więcej danych o dotychczasowej relacji z klientem będzie pod ręką tym lepiej dla realizacji celu rozmowy. W przypadku informacji z Egito mogą to przykładowo być ostatnie wiadomości, wysłane oferty, złożone zamówienia, wystawione faktury, podpisane umowy czy przyjęte zgłoszenia. Klient szybko uzyska odpowiedzi na różne spośród potencjalnych typowych pytań.
Numery telefonów w CRM stają się interaktywne i umożliwiają szybkie ich użycie do następnej rozmowy. Szczególnie przy zaplanowanej kolejce rozmów unikniesz żmudnego przepisywania ciągu cyfr lub wybrania nieprawidłowego numeru.
A po rozmowie SMS
Inną i równolegle dostępną usługą do integracji jest bramka SMS, która pozwala wysyłać i odbierać krótkie wiadomości na telefon. Scenariusze mogą być różne, najważniejsze że w oparciu o szablony sprawnie podziękujemy SMSem po rozmowie lub prześlemy swoje dane kontaktowe, o które klient prosił w trakcie połączenia.
Dlaczego Telecube?
Dostawca telefonii Telecube świadczy od ponad 10 lat szeroki zakres usług telefonii internetowej, wirtualnych centrali VoIP, bramki SMS i wielu innych możliwości powiązanych z komunikacją głosową lub tekstową w biznesie i nie tylko. Programiści Telecube wciąż rozwijają obecne i dodają nowe możliwości w tym również opcje integrowania VoIP/SMS z innym oprogramowaniem np. Egito CRM.
Zachęcamy do sprawdzenia wszystkich możliwości na stronie telecube.pl oraz kontakt z przedstawicielami, którzy pomogą dobrać właściwe rozwiązania.
Jakie funkcje zapewnia integracja?
Pierwszą jest sprawdzanie numeru dzwoniącego jeszcze zanim odbierzemy połączenie - będziemy mogli powitać klienta po imieniu zamiast typowego "Firma XY, w czym mogę pomóc?"
Nadchodzące połączenie może wywoływać automatyczne akcje w Egito np. powiadomienie z opcją przejścia bezpośrednio do karty klienta lub jego spraw, zgłoszeń, faktur, umów itp.
Bramka SMS Telecube pozwala na wysyłanie różnych formatów wiadomości, w tym z użyciem zwykłego numeru komórkowego lub nadawcę w formie tekstowej (np. nazwa firmy). Dostępne są wysyłki indywidualne oraz masowe a Egito pozwala na zarządzanie szablonami tych wiadomości. W CRM rejestrowane są również SMSy przychodzące.
Click-to-Call zestawia połączenie użytkownika z numerem telefonu zapisanym w CRM. Działa jednocześnie z programem typu softphone zainstalowanym tam gdzie obsługujemy Egito, a także z całkowicie zewnętrznie obsługiwanymi połączeniami (np. fizyczny telefon VoIP)
Jak włączyć integrację?
Przede wszystkim należy mieć zarówno konto Telecube jak i Egito. Konfiguracja niezbędna będzie w obu tych usługach, szczególnie kiedy niezbędna będzie realizacja rozbudowanych scenariuszy przekierowań rozmów przychodzących oraz przypisanie numerów wewnętrznych różnym działom i pracownikom.
Opis instrukcji połączenia obu narzędzi przygotowaliśmy pod tym linkiem
Dane dostępowe do konta Telecube podajemy w Integracjach wewnątrz Egito i podstawowe możliwości integracji dostępne są od razu. Zapraszamy do omówienia szczegółów integracji pod konkretne zastosowania - pomożemy znaleźć właściwe rozwiązania.