Dla niektórych rekordów system pozwala przygotować szablon tzn. zestaw danych do kolejnego wykorzystania. Szablony przygotowuje się wcześniej i tworzy nowe działania czy oferty z użyciem (skopiowaniem) tych danych. Jakie to będą dane zależy od danego rekordu. Omówmy to na konkretnych przykładach:
Telefony, maile i spotkania mają różne formularze, stąd też szablon rozmowy telefonicznej może przekazać temat i opis z treścią pytań które powinien zadać handlowiec. Szablony maili prawie zawsze składać się będą z treści zakodowanego maila do wysyłek mailowych.
Aby szybciej przesłać do klienta odpowiedź na przesłane zapytanie miej w zanadrzu zapisane zestawy produktów, o które najczęściej pytają klienci. Do wybranych w szablonie towarów czy usług przypisz ceny by uniknąć przeliczeń i zastanowienia bez potrzeby. Wyślij standardową propozycję cenową za pomocą 6 kliknięć.
Podobnie jak w ofertach - temat, produkty, ceny wszystko możesz mieć już przygotowane. Wystarczy wybrać klienta, zapisać i wysłać dokument uzupełniony z szablonu. Ułatw pracę sobie i pracownikom a klientów obsługuj sprawniej niż kiedykolwiek.