Zarządzanie szablonami - telefonów, maili, ofert, faktur

Powtarzalne etapy procesu należy automatyzować i przyspieszać. Po pierwsze bo jest to możliwe a po drugie pracownicy będą mieli czas koncetrować się na mniej "uchwytnych" elementach komunikacji z klientami. Wraz z nami możesz zadbać by użytkownicy mieli przygotowane szablony na takie sytuacje.
Co to jest szablon w Egito?

Dla niektórych rekordów system pozwala przygotować szablon tzn. zestaw danych do kolejnego wykorzystania. Szablony przygotowuje się wcześniej i tworzy nowe działania czy oferty z użyciem (skopiowaniem) tych danych. Jakie to będą dane zależy od danego rekordu. Omówmy to na konkretnych przykładach:

Szablony działań

Telefony, maile i spotkania mają różne formularze, stąd też szablon rozmowy telefonicznej może przekazać temat i opis z treścią pytań które powinien zadać handlowiec. Szablony maili prawie zawsze składać się będą z treści zakodowanego maila do wysyłek mailowych.

Szablony ofert

Aby szybciej przesłać do klienta odpowiedź na przesłane zapytanie miej w zanadrzu zapisane zestawy produktów, o które najczęściej pytają klienci. Do wybranych w szablonie towarów czy usług przypisz ceny by uniknąć przeliczeń i zastanowienia bez potrzeby. Wyślij standardową propozycję cenową za pomocą 6 kliknięć.

Szablony zamówień i faktur

Podobnie jak w ofertach - temat, produkty, ceny wszystko możesz mieć już przygotowane. Wystarczy wybrać klienta, zapisać i wysłać dokument uzupełniony z szablonu. Ułatw pracę sobie i pracownikom a klientów obsługuj sprawniej niż kiedykolwiek.

Opublikowano w kategorii: Funkcje Egito, Porady dot. sprzedaży | Otagowano: automatyzacja, CRM, działania, efektywna praca, ergonomia pracy, funkcje crm, funkcje systemu, korzyści CRM, ofertowanie