Praca zdalna z pomocą Egito

Home Office

bez względu na to czy w Twojej firmie praca zdalna to obecnie konieczność czy codzienne funkcjonowanie - przygotowaliśmy kilka porad jak Egito pomaga w organizacji pracy na odległość.

Logowanie z dowolnego miejsca

Przede wszystkim Egito to CRM online. Dostępny w przeglądarce z każdego miejsca gdzie skorzystać można z internetu. Nie wymaga również specjalnie szybkiego łącza - aplikacja jest zoptymalizowana do pracy z dużą ilością danych wielu użytkowników jednocześnie.

W przeglądarce internetowej wystarczy wpisać adres przypisany dla danej firmy (warto mieć go zapisanego w szybko dostępnych zakładkach). Do logowania wystarczy login i hasło - chyba, że dana firma korzysta z dodatkowej warstwy zabezpieczeń czyli [/pomoc/2fa/](dwuskładnikowego logowania), kiedy to niezbędne jest osobne urządzenie generujące tymczasowe kody autoryzujące np. smartfon.

Wspólna baza informacji

Jedną z głównych korzyści wdrożenia systemu CRM to ułatwienie dostępu do informacji o kliencie. Mówimy tu zarówno o zapisaniu cech jak Nazwa, adres, nr telefonu, adres e-mail, ale także historia podejmowanych działań, wartość przesłanych ofert, zrealizowanych zamówień czy rozliczonych faktur. Można zaplanować kolejne kroki, zweryfikować efekty pracy oraz odnaleźć przekazywaną dokumentację.

Jeżeli do tej pory dane te były przechowywane w "Excelu" - spodziewać się można że swobodny tekstowy format arkuszy kalkulacyjnych a także opcja łatwego ich skopiowania, powstanie wielu wersji zapisanych na indywidualnych urządzeniach - przynosi ostatecznie więcej szkody niż pożytku. CRM wymusza jednolitą strukturę danych co ułatwia ich odnajdowanie i ponowne wykorzystanie.

Praca na dokumentach

Generatory dokumentów w Egito w poszczególnych modułach ułatwiają wystawianie Ofert, Zamówień, Faktur, Umów i w zasadzie dowolnego innego dokumentu. Poza ograniczeniem możliwości popełnienia błędów, literówek jak w przypadku dowolnej edycji w plikach tekstowych znacznie przyspieszone jest odnajdywanie danego dokumentu.

Egito pozwala więc uniknąć zbędnej komunikacji o lokalizację ostatecznej wersji dokumentów, a także gdzie znaleźć dany plik który był wysyłany do klienta.

Zlecanie zadań i ich realizacja

W zakładce Moja praca znajdziemy zaplanowane działania oraz historię ich realizacji. Te dane można przeglądać w postaci Kalendarza, a także filtrowanej listy czy nawet mapy. Menadżerowie mogą zlecać zadania, które pojawią się u wskazanej osoby.

Osoba, której zlecono działania wie co i na kiedy jest zaplanowane. Wykonawca ma możliwość uzupełnienia czy zadanie jest już zrobione i z jakim efektem. Jeżeli do realizacji potrzebne były informacje z CRM - łatwo będzie mogła je odnaleźć dzięki powiązaniom rekordów.

Raportowanie pracy

Za pomocą listy działań, historii można łatwo przygotować raporty wskazujące np. obłożenie pracownika lub tygodniowe podsumowanie. Przy użyciu dodatkowych danych mogą to być raporty realizacji założonych celów sprzedażowych.

Zagadnienie zliczania czasu pracy to oczywiście rozbudowany temat, ale takie raporty można wprowadzić poprzez zwykłe pole liczbowe w formularzach działań. Wystarczy w zasadzie wpisanie poświęconego czasu i już będzie można podsumować tydzień/miesiąc kilkoma kliknięciami.

Są to ogólne wskazówki jak Egito może być użyte w pracy na odległość - w konkretnych zastosowaniach w Państwa działalności zapraszamy do kontaktu - pomożemy znaleźć właściwe rozwiązania.

Opublikowano w kategorii: Aktualności, Porady dot. sprzedaży | Otagowano: CRM online, praca zdalna, home office, zarządzanie, raport pracy, działania, efektywna praca, cyfrowa rewolucja