Back Office - procesy wewnętrzne
Automatyzuj funkcjonowanie organizacji
Wspieraj firmowe działania
Wiele spraw wymaga administracyjnej obsługi, niewidocznej dla klienta
Przydzielanie zadań
(delegowanie)
Klient zazwyczaj kontaktuje się głównie ze swoim opiekunem. Opiekun może zlecać i weryfikować realizację zaplanowanych zadań. Zapewnij sobie szybkie przekazywanie i zbieranie informacji zwrotnej tak by klient czy wykonawcy zadań mogli być informowani na bieżąco.
Dokumentowanie i archiwizowanie
(dokumentacja)
Dokumenty będą uzupełniane danymi klienta pozyskanymi na poprzednich etapach. Zadbaj o aktualność bazy i sprawnie korzystaj z pozyskanych informacji. Zbieraj skany z różnych źródeł, udostępniając je do łatwego odszukiwania.
Zbiorcza praca z danymi
(analityka)
CRM zapewnia mierzenie jak największej ilości różnych pomiarów do wyciągania wniosków na temat procedur i segmentów klientów. Przygotujesz, zbadasz i zmodyfikujesz procesy aby były najefektywniejsze.
Współpraca z podwykonawcami
Dane od klienta są niezbędne aby wybrany zleceniobiorca mógł wykonać zlecone mu prace. Egito pomaga utrzymać bazę podwykonawców, przepływ danych, komunikację i rozliczenia.
Fakturowanie i rozliczenia
Wystawiane faktury to efekt wcześniejszych działań wobec potencjalnego klienta. Łatwo przekażesz dane do fakturowania i zwrotnie informacje o opłaceniu.
Jakie obszary wspierać będzie Egito w Twojej organizacji
najlepiej gdy omówimy Wasz przydadek indywidualnie