Spotkajmy się online lub zadzwoń: (+48) 12 446 66 66

Wsparcie dla całego zespołu

Sprzedaż, marketing, oferty, faktury, magazyn

i wiele więcej w zintegrowanym rozwiązaniu

Sprawdź egito

Widok listy kontrahentów

Dbaj o relacje z kontrahentami

Nawiąż kontakt, buduj zaufanie, zyskuj więcej z pomocą informacji zapisanych w aplikacji CRM

Historia kontaktu

Spotkania, maile, telefony lub wewnętrzne notatki. Każde z tych działań rejestruj w systemie. Zapisz również wygenerowane lub przesłane dokumenty. Całą historię współpracy znajdziesz w jednym miejscu.

Zadbaj o standardy

Pomóż sobie i współpracownikom w utrzymaniu wysokiej jakości pracy. Nie musisz dostosowywać firmy do systemu, wprowadź własne rozwiązania. Dostosuj formularze i pracuj według wypracowanych metod.

Uporządkuj bazę kontaktową

Centralnie udostępniane informacje pozwolą uniknąć dublowania działań. Bazę możesz segmentować i etykietować. Sam określasz jakie szczegóły są kluczowe do wprowadzenia. Wprowadzone dane filtruj i zestawiaj do raportów.

Realizuj potrzeby klientów

Zbieraj informacje, które wykorzystasz by lepiej zrozumieć preferencje klientów. Przedstawiaj odpowiednią ofertę w najwłaściwszym momencie. Zarządzanie klientami nigdy nie było tak proste.

Bądź przed konkurencją

Systematycznie gromadzona wiedza jest zestawiona w prostej formie a egito pomoże Ci w analizie – dzięki czemu możesz szybko wyciągać wnioski o potrzebach swoich klientów i dopasować się do rynku szybciej niż konkurencja.

Pielęgnuj leady

Wyodrębniona lista potencjalnych klientów pomoże zachować porządek. Generuj bazę leadów za pomocą kampanii marketingowych. Skuteczna pielęgnacja skutkuje konwersją do bazy aktywnych kontrahentów.

Zwiększ szansę na sprzedaż

Dbaj o porządek w negocjacjach. Szanse sprzedaży pomogą rozdzielić kolejne tematy, kiedy z jednym kontrahentem prowadzisz więcej spraw. Dla każdej z nich łatwo zapiszesz opiekuna, podejmowane działania i etapy negocjacji. Na bieżąco widzisz nad czym pracuje firma i które tematy wymagają uwagi.

Zyskaj na czasie – działaj wizualnie

Przejrzyste kalendarze

Organizuj pracę sprawniej niż dotychczas, planuj swoje działania, deleguj zadania innym pracownikom. Zarządzaj spotkaniami, przesuwaj je na interaktywnym kalendarzu.

Interaktywna Mapa

Zobacz bazę klientów w nowej perspektywie. Planuj spotkania, zapewnij handlowcom lepszą organizację wyjazdów. Zestaw filtrów pozwoli wyświetlić na mapie wybranych klientów, zaplanowane spotkania czy działania według zdefiniowanego klucza.

Dynamiczne Kafle

Zautomatyzuj powtarzalne czynności i osiągnij nowy komfort pracy. Przeciągnij kontakt na kafel, a zmienisz jego status, zaplanujesz działanie lub wyślesz ofertę. Zdefiniowane akcje ustalasz sam personalizując swoje egito.

Wyprzedź konkurencję – ofertuj szybciej i skuteczniej

Baza produktów

Kalkulacja cen i rabatów nie musi zajmować dużo czasu. Korzystaj z własnego portfolio produktów i usług. Ofertę przygotujesz tak szybko że wyślesz ją już w trakcie rozmowy telefonicznej.

W Twojej polityce wizualnej

Egito umożliwia tworzenie wielu szablonów w Twojej polityce wizualnej. Dzięki temu ujednolicisz i kilkukrotnie skrócisz proces ofertowania.

Wbudowany kalkulator

Unikaj pomyłek, system policzy najbardziej zawiłe parametry oferty. Generator ofert zawiera wbudowany kalkulator.

Gdy CRM nie wystarcza

Wykorzystaj w pełni możliwości egito i wprowadź nowe standardy wykonywanej pracy

Faktury, magazyn, płatności, zamówienia

Zamówienia

Przekaż tylko niezbędne informację do realizacji zamówienia. Nie zasypuj działu realizacji, informacjami handlowymi których nie potrzebują. Wprowadź system obsługi zamówień, a egito zadba nad pełną kontrolą i poinformuje gdy sprawy wymagać będą interwencji.

 

Płatności

Dzięki modułowi kasa/bank masz pełną kontrolę nad płatnościami i rachunkami bankowymi. System przypilnuje rozliczeń gotówkowych z pracownikami. A statusy i płatności częściowe pozwolą przypilnować, aby każda faktura zakończyła się wpłatą na konto Twojej firmy.

 

Faktury

W egito faktury i dokumenty księgowe są automatycznie zintegrowane z bazą kontrahentów. Możesz kontynuować proces sprzedaży i skopiować informacje z zaakceptowanej oferty lub zrealizowanego zamówienia. System buforów pozwoli zachować porządek w dokumentach. Pozwolimy Ci także tworzyć własne szablony i numeracje.

 

Magazyn

Pełen rejestr i obsługa stanów magazynowych. Wystawiaj dokumenty PZ WZ PW RW i MM. Przyspiesz pracę dzięki wykorzystaniu kodów kreskowych.

 

Zintegrowane z resztą systemu.

Produkty z magazynu możesz powiązać z fakturami. Już nie zaproponujesz przypadkowo towaru który został sprzedany w sklepie internetowym w międzyczasie. Połączenie z generatorem ofert przyspieszy Twoja pracę i zmniejszy ilość pomyłek.

Dodatkowe moduły

Rozszerz zakres informacji o kliencie dostępnych w jednym miejscu

Serwis

Przyjmuj zgłoszenia, realizuj umowy serwisowe i rozliczaj roboczogodziny oraz zużyte części.

Umowy

Zapisz ustalone szczegóły, na bazie których wygenerujesz dokument PDF do podpisu, podsumujesz i rozliczysz realizację, wyszukasz i przedłużysz kończące się umowy.

Projekty

Dodawaj i deleguj zadania w ramach projektów. Łatwo wygenerujesz raporty i rozliczenia zarówno z klientem jak i podwykonawcami. Zbieraj dokumentację i ustalenia.

Zintegrowany marketing

Wykorzystaj możliwości systemy, by praca sprzedaży i marketingu wzajemnie się uzupełniała

Mailing

Zapomnij o eksportowaniu kontaktów do innych aplikacji. Wysyłaj masowo spersonalizowane kampanie do leadów, klientów czy partnerów. Każdy mail zostanie dodany do indywidualnej relacji z klientem oraz do raportu z wysyłki.

Kampanie telefoniczne

Przygotuj dla handlowców tematy rozmów telefonicznych i kwestionariusz w systemie. Wbudowane narzędzie click2call i integracja z VoIP przyspieszą pracę. Uporządkowana kampania zwiększy skuteczność działań handlowych.

Płynny przepływ informacji

Pracownicy działu marketingu i sprzedaży mogą sprawdzić co dany klient wie o firmie i co jeszcze wiedzieć powinien. Wspólna historia działań, działania masowe i akcje podejmowane przez pracowników są dostępne w jednym miejscu.

Oraz : generator ofert, system do mailingów, generator umów, obsługa VoIP, wsparcie Google Apps i Outlooka,  gotowe integracje i wiele innych…

Przejmij pełną kontrolę

Planuj podejmowane działania

Planuj spotkania, maile i telefony. Wykorzystaj niestandardowe typy działań. Do każdego z działań wyznacz termin, dodaj notatki, załączniki i współpracownika. W razie potrzeby masz możliwość zobaczenia wszystkiego na mapie

Gromadź firmową wiedzę

Buduj przewagę dzięki informacjom zapisanym w systemie, nie umknie Ci żadna ważna notatka ani drobny szczegół. Detale zapisane przez pracowników oszczędzą czas i pomogą w obsłudze klienta. Do dyspozycji masz uwagi, opisy, terminy, rezultaty, notatki, etykiety oraz powiązania wewnątrz aplikacji.

Raportuj na żądanie

Podejmuj trafne decyzje dzięki danym aktualizowanym w czasie rzeczywistym. Wyciągaj wnioski, szybko przeszukuj listy i zestawiaj dane z systemu. Wbudowany panele ułatwią ci dostęp do najczęściej szukanych informacji. W razie potrzeby możesz podpiąć zewnętrzne narzędzia analityczne.

Zachowuj historię działań

Korzystaj z archiwum generowanego automatycznie. Wyszukuj na liście kluczowe informacje i rób zestawienia, a w razie potrzeby eksportuj do formatu xls i pdf.

Deleguj działania

Dziel obowiązki pomiędzy pracowników i zachowaj pełną kontrolę nad ich wypełnieniem.

Zbiorcze listy i filtrowanie

Weryfikuj i filtruj oferty, szanse sprzedaży, faktury, działania, zamówienia i wiele innych na listach. System filtrów pozwala na szukanie dowolnych informacji po kryteriach. Zestawienia list wskażą kto i ile sprzedał, jakie faktury zostały wystawione, kto zalega z płatnością itd.

Ustal uprawnienia do danych

Przykładowa hierarchia w organizacji

Uprawnienia użytkowników

Definiuj role i dostępy z nimi związane. Rozbudowana wielopoziomowa hierarchia, mieszana czy płaska struktura – wszystko to możesz odwzorować w systemie i zmieniać w trakcie jego użytkowania. Uprawnieniami steruj indywidualnie lub grupowo. Zaimplementuj w systemie swoją politykę bezpieczeństwa.

Dostosuj system do swoich potrzeb

Zastosuj własne nazewnictwo

Ułatw sobie pracę i wprowadź własne nazewnictwo do systemu, stwórz wspólne słowniki, listy wyboru, statusy. Wybieranie z list dodatkowo przyspiesza pracę w systemie. Do formularzy możemy dla Ciebie dodać dodatkowe pole lub w ramach dostosowania zmienić układ formularzy lub nazwy pól. Zapraszamy do kontaktu.

Odwzoruj istniejące procesy

System z ofertowaniem, zamówieniami i fakturą to nasza propozycja. Jeżeli Twoje procesy są zaprojektowane inaczej to znajdziemy wspólnie rozwiązanie, być może nawet już je dla Ciebie mamy. Porozmawiajmy o Twoich dostosowaniach.

Wykorzystaj automatyzacje

Chcesz wykorzystać pełny potencjał egito? Pozwól byśmy zaoszczędzili czas Twój i Twoich pracowników. Dane mogą generować potrzebne raporty lub być wprowadzane szybciej. Szybko zauważysz różnicę. Dowiedz się co możemy dla Ciebie zrobić.

O których funkcjach chcesz dowiedzieć się więcej?

Wypróbuj Egito