Skontaktuj się z nami (+48) 12 446 66 66

CRM online

Baza klientów, sprzedaż, ofertowanie

zintegrowana praca działu handlowego

Sprawdź egito

widok listy kontrahentów

Zadbaj o relacje z klientami

Utrzymuj kontakt z właściwymi osobami i przypilnuj wszystkich spraw

Uporządkowana baza klientów

Wspólne źródło danych dla całej firmy. Zapisuj dane kontaktowe, kategoryzuj i etykietuj wedle własnych potrzeb i przyzwyczajeń.

Aktualne informacje

Dane firm, klientów i osób kontaktowych łatwe do odszukania dzięki wyszukiwarce, filtrom i etykietom.

Historia współpracy

Bez względu na to, który pracownik działał z klientem - pozostali będą mogli wrócić do poruszanych tematów i zebranych informacji.

Dbaj o standardy

Wprowadź procedury i wesprzyj pracowników w ich realizacji. Klienci docenią spójność i jakość współpracy.

Uporządkuj komunikację

Zapisz efekty rozmów różnymi kanałami. Unikaj dublowania działań. Pamiętaj o ustaleniach i warunkach współpracy.

Potencjalni klienci

Lead

Niesprawdzone jeszcze dane wprowadzaj jako tzw. Leady. Rejestracje, uzupełnione formularze, rozmowy z konsultantami to potencjalnie nowe sprzedaże.

Weryfikuj potencjał

Weryfikując zainteresowanych klientów sprawdzisz czy to potencjalny klient, nowy temat stałego klienta lub po prostu duplikat albo spam.

Zbuduj lejki sprzedaży

W zależności od źródła Lead'a i celu zapytania obsługuj zgodnie z przyjętym harmonogramem gdzie część lub całość działań może być automatyzowana.

Szanse sprzedaży

Przypilnuj każdego tematu

Podgląd na wszystkie otwarte procesy handlowe pozwala sprawdzić i zaplanować realizację planów sprzedażowych.

Przejdź na kolejny etap

Stosuj własne nazewnictwo etapów, które pozwala na bieżąco zweryfikować co już zostało wykonane i jaki powinien być następny krok.

Przydzielaj do sprawy

każdy temat ma swojego opiekuna - mają być przypisywani ręcznie, losowani z puli czy może wg regionów?

Klient - nasz pan

Stali klienci

Historia współpracy zebrana z wielu kanałów komunikacji, prowadzona przez różne osoby i departamenty. Ustalenia, formalności i dokumenty dostępne w jednym miejscu.

Obsługa na najwyższym poziomie

Zadbaj o długoterminowe relacje. Dobra obsługa aktualnych kontrahentów jest dużo tańsza niż koszt pozyskania nowego klienta. Pracownicy szybciej znajdą potrzebne informacje i będą pamiętać o ustaleniach.

Segmentacja bazy

Zebrane informacje o kliencie oraz dotychczasowe działania pozwolą na bieżąco budować segmenty zgodnie z aktualnymi danymi i łatwiejszą współpracę sprzedaży z marketingiem.

Usprawnij swoją pracę dzięki Egito CRM

Załóż konto