Zadbaj o relacje z klientami
Utrzymuj kontakt z właściwymi osobami i przypilnuj wszystkich spraw
Uporządkowana baza klientów
Wspólne źródło danych dla całej firmy. Zapisuj dane kontaktowe, kategoryzuj i etykietuj wedle własnych potrzeb i przyzwyczajeń.
Aktualne informacje
Dane firm, klientów i osób kontaktowych łatwe do odszukania dzięki wyszukiwarce, filtrom i etykietom.
Historia współpracy
Bez względu na to, który pracownik działał z klientem - pozostali będą mogli wrócić do poruszanych tematów i zebranych informacji.
Dbaj o standardy
Wprowadź procedury i wesprzyj pracowników w ich realizacji. Klienci docenią spójność i jakość współpracy.
Uporządkuj komunikację
Zapisz efekty rozmów różnymi kanałami. Unikaj dublowania działań. Pamiętaj o ustaleniach i warunkach współpracy.
Potencjalni klienci
Lead
Niesprawdzone jeszcze dane wprowadzaj jako tzw. Leady. Rejestracje, uzupełnione formularze, rozmowy z konsultantami to potencjalnie nowe sprzedaże.
Weryfikuj potencjał
Weryfikując zainteresowanych klientów sprawdzisz czy to potencjalny klient, nowy temat stałego klienta lub po prostu duplikat albo spam.
Zbuduj lejki sprzedaży
W zależności od źródła Lead'a i celu zapytania obsługuj zgodnie z przyjętym harmonogramem gdzie część lub całość działań może być automatyzowana.
Szanse sprzedaży
Przypilnuj każdego tematu
Podgląd na wszystkie otwarte procesy handlowe pozwala sprawdzić i zaplanować realizację planów sprzedażowych.
Przejdź na kolejny etap
Stosuj własne nazewnictwo etapów, które pozwala na bieżąco zweryfikować co już zostało wykonane i jaki powinien być następny krok.
Przydzielaj do sprawy
każdy temat ma swojego opiekuna - mają być przypisywani ręcznie, losowani z puli czy może wg regionów?
Klient - nasz pan
Stali klienci
Historia współpracy zebrana z wielu kanałów komunikacji, prowadzona przez różne osoby i departamenty. Ustalenia, formalności i dokumenty dostępne w jednym miejscu.
Obsługa na najwyższym poziomie
Zadbaj o długoterminowe relacje. Dobra obsługa aktualnych kontrahentów jest dużo tańsza niż koszt pozyskania nowego klienta. Pracownicy szybciej znajdą potrzebne informacje i będą pamiętać o ustaleniach.
Segmentacja bazy
Zebrane informacje o kliencie oraz dotychczasowe działania pozwolą na bieżąco budować segmenty zgodnie z aktualnymi danymi i łatwiejszą współpracę sprzedaży z marketingiem.